Kubrauras benim oğlum da pazartesi günü oldu aşıyı, doktoru ateş ağrı yapabilir, önlem amaçlı eve gidince bir çay kaşığı calpol ver dedi, saat 16:30 gibi aşı oldu, 1 saat sonra calpol verdim hiç bir sorun yaşamadık. Yine de ara ara takip ettim, 24 saat kontrol et demişti ebe. Bir de aşı olduğu gün banyo yaptırma dedi doktoru, aklınızda olsun, bir gün önce yaptırın isterseniz.