Dmt-01 Fatihselim1603 kadrom tekniker aslında teknik hizmetler sınıfına dahilim.Ama atandığım şubedeki muhasebe işlerini yapıyorum.Mera üzerine işim merayla ilgili hertürlü mali işler bende malesef.Hesap kitap işinide hiç sevmem.Valla müdür öyle uygun görmüş bu işi verdiler.Diğer türlü ilçe ilçe köy köy gezecektim bi nevi iyi aslında
bebisliozlem gizememre Tıbbi sekreterim çalışıyorum inşallah bu cümleyi yazabilmek ve söyleyebilmek 1-2 sene içerisinde bana da nasip olur aşkım 🥹 sağlık bakanlığı atasın beni artık djdjdj
mondecaidensecmeler princessmom_ halkla ilişkiler ve pazarlama mezunuyum maalesef bölümünde sadece özel sektörde iş var onada çok büyük torpil lazım o da bizde yok o yüzden evdeyim 😂
Hemdem__ princessmom_ Bilgisayar teknikeriyim ama mesleğimi yapmadım.Bir mağazada şef tim.Doğum iznim bitince ayrıldım.2 aydır ev hanımı oldum 🤭Oğlum büyüsün tekrar çalışmak istiyorum
bloommom princessmom_ halkla ilişkiler uzmanıyım hamileliğimden beri çalışmıyorum oğlum 7.5 aylık önümüze ki ay işe geri döneceğim umarım
gezentiannee princessmom_ Kabin Amiriyim, uçuş personeli hostes de diyebiliriz. Doğum izninden sonra uçuşlara döneceğim✈️
svlyk princessmom_ adalet ve çocuk gelisimi mezunuyum ama kendi isimi yapmiyorum. Ürün yönetim uzmani olarak calisiyordum ozel sirkette. Temmuzda evimi taşıyıp kızımı kreşe vereceğim sonra ise tekrar döneceğim. 4 senedir evdeyim artık bunaldım 😀
onceuponatime_ princessmom_ okul öncesi öğretmeniyim ben de özel eğitim ve rehabilitasyon merkezinde çalışıyordum ücretsiz doğum iznindeyim şu an 🌸
Mrskoc binnur37 doğru gerçi cocuktan önemli olmamalı aslında işletme senin olsa , elemanlar çalışsa yorulmuyosun da nerdeee
Mayaden princessmom_ özel eğitim öğretmeniyim 2 yıl özel sektörde çalıştım şu an devlette 6. Yılıma gireceğim 🌸
senanrkay Bende meslek çok sanırım 😂 Liseden aşçılık mezunuyum belgeli ustayım.Üniversitede çocuk koruma ve bakım hizmetleri okudum. 2 yıl mağazada görsel uzman-commercial vm’lik yaptım. Şuan çalışmıyorum oğluşumu büyütüyorum 🌸
aselina8006 princessmom_ felsefe grubu öğretmeniyim şuan çalışmıyorum. Bebeğim küçük büyüsün biraz çalışacağım.