Fatihselim1603 kadrom tekniker aslında teknik hizmetler sınıfına dahilim.Ama atandığım şubedeki muhasebe işlerini yapıyorum.Mera üzerine işim merayla ilgili hertürlü mali işler bende malesef.Hesap kitap işinide hiç sevmem.Valla müdür öyle uygun görmüş bu işi verdiler.Diğer türlü ilçe ilçe köy köy gezecektim bi nevi iyi aslında