ece5454 biz ilk aylarda zaten çok aşılar var diye 7. Ayında ilk dozunu yaptırdık. Doktorumuzla bu şekilde karar verdik. Bazı doktorlar 3. Ayda başlatıyor. Biz henüz ilk dozumuzu olduk diğerleri sonraki aylarda. Bir sorun yaşamadık ateş olmadı. Bebeğim diş çıkardığı için zaten huzursuzdu😌