[silindi] ece5454 yan etki yaşamadık 3 ve 5. aylarında yapıldı. Ateşini takip ettim gece de kalkıp kalkıp ölçtüm çok yükselmediği için Calpol falan vermedim. 9.ayda kkk aşısı da var doktorunuza sorarak ilerleyin bence.
asssl8 Ben uc aylikken yaptirdim kizima sadece asi olan bolgede kizariklik olustu onun disinda bir yan etki olmadi
Mrskoc ece5454 9-11 olarak yaptırdım 6 ay sonra da 3. Dozu yaptırıcaz çok yan etki görmedik biraz sıcakladı ve bacakları ağrıdı o kadar
asssl8 Calpol verdim bir cay kasigi bacaginda agri olmasin diye bir kere o kadar sadece ilk dozu yaptirdim besinci ayda ikinci dozu yaptiricam ve 13 ayliken yaptiricam birde
senanrkay Ateş dışında herhangi bir yan etkisi olmadı. 8.ayda ilk dozu 10.ayda ikinci dozunu olucak 🌸