bilgedm Habibe08 sarısını bilmiyorum ama hastanede bunu kullanıyorlardı. Hatta bende sudocrem olduğunu görünce bunu kullanma hametanı sür pişiği geçer dedi hemşire.
oykukpln Habibe08 benim bebeğim çok fazla pişik oldu ilk doğduğunda hiçbir krem yağ iyi gelmedi en son bir eczane özel karışım krem yapıyormuş orda krem yaptırdık. İşimizi o çözdü. Şimdi de bezini sık değiştiriyorum ve iki günde bir duş aldırıyorum. Ve prima bez kullanıyorum diğerleri bizde olmadı.
oykukpln oykukpln birde ilk 6 ay pamuğu zeytinyağı ve kaynak suyla ıslatıp öyle sildim poposunu. Şimdi de unibaby yenidoğan ıslak mendili kullanıyorum. 10 aylığız
minikkusumaren Habibe08 merhaba, benim oğlumda kısa süre önce olmuştu. Önce yıkadım her değiştirmede sonra lansinoh göğüs kremi ve kantaron yağı boca ettim geceleri gündüzleri de iyice kuruması için açık bıraktım bu şekilde geçti çok şükür