Habibe08 Kızım doğru kısa süre sonra pişik oldu bezini degistirdim biraz daha iyi gibi ama bı turlu geçmiyo sudocrem sürdüm ama o bile işe yaramiyo önerdiğiniz başka bişey varmi
organikirmik Habibe08 havalar çok sıcak bol bol açık bırakın altını hava alsın. Islak bırakmayın kapatırken de iyice kurulayın ama silerek değil pamukla pat pat tampon yapabilirsiniz. Emziriyorsanız yediğiniz bi şey de dokunuyor olabilir
bilgedm Habibe08 Benim bebeğime hastanede hametan kullanıyorlardı. Ne kadar süredir pişiği vardı bilmiyorum ama her bez değişiminde hametan sürdüm 2-3 gün içerisinde tamamen geçti.
Prensesin_Annesi_ Habibe08 Suda ve trosyd kremi karıstırarak sür dedi doktorumuz 3 gün bir şeyi kalmadı
Habibe08 organikirmik emziriyorum ama sürekli her gün yediğim biseyde yok devamlı olarak ondan olduğunu sanmıyorum kızım rahatsiz olmuyor aglamiyo acımıyor heralde ama ben gördükçe içim gidiyo
bilgedm Habibe08 sarısını bilmiyorum ama hastanede bunu kullanıyorlardı. Hatta bende sudocrem olduğunu görünce bunu kullanma hametanı sür pişiği geçer dedi hemşire.
Habibe08 Prensesin_Annesi_ sudocrem mi oglumdada bi doktor bana bi karışım demişti ama hatirlayamiyom bı turlu belkide buydu teşekkür ederim
Prensesin_Annesi_ Habibe08 Rica ederim umarım işe yarar birde doktorumuz suyla yıka ıslak mendil kullanma demişti ben pamuk kullanıyordum ztn arada sırada da suyla yıkıyordum bunuda deneyebilirsiniz ıslak mendil pişiği arttırır demişti
Teletabianteni Habibe08 biz dermo ile hamazinc karıştırıp sürmüştük iyi gelmisti. Ama zeytinyağı kullaniyordum çok kötü olmadığını müddetçe