eyll_13 nhts şubat dogumlu 4 aylık olduk daha hiç bir ödeme alamadım bu ay sadece haziran gözüküyor iste
motherays eyll_13 bankaya gidersnz sonucu soylermison bir aylık mi alacağınız acaba yoksa geriye dönük mu
canoskio irmhzl cnm program üzerinden baktm cuma gnu ödeme gnu inslah çekerz bendede hzrn gzkuyor sadece ama bi çok arkdsm 4 5 aylk ödeme aldi inslqh bzde alrz
irmhzl canoskio benim tek cocuk zaten 5 bin alip karsiya geccem de sunu anlamadim butun paralar bankama yatiyor bu parayi ayriyetren neden cekiyoruz yada oylemi
canoskio nhts benimde 3 üncü canım sistem. Surkli hata vrdgi icn ben mayisda yapabldm basvrumu bi ödeme gzkyr suan ama tplu vrrlrmi meçhul tbi ocak 14 dgm yaptm
koruk canoskio merhaba yanlış biliyor da olabilirim tabii ki benim bilgim Nisan ayında başvuru başladığı gibi hemen başvuranlar için geriye dönük alabiliyorlar sadece diyebiliyorum
sudekumsal Arkadaşlar bu dogum parası bir seferlik olmuyormu kzıım 2 buçuk yaşında sadece bir kere 300 lira dogum parası yatmıştı neye göre her ay alınıyor yada çalışan annelere özel mi bu bilgisi olan yazabilirmi
gokcemahlasim sudekumsal ilk bebekte tek ödeme ikinci bebekte 5 yaşına kadar aylık 1.500 TL 3 . Ve üzeri bebek sayısında aylık 5 bin ve 5 yaşına kadar veriliyor
nililay1 eyll_13 Bende şubat doğum yaptım 28 mayısta yaptım başvuru. Cuma günü sadece 1500 alabildim. Toplu neden alamadığımı sordum sistemde neyse onu veriyoruz dediler .
eyll_13 nililay1 ay evet ya bugün bende bir aylık aldım daha ilk ödeme nasıl bir sistem yapıyorlar anlamıyorum herkes geriye dönük almış ödeme
gokcemahlasim canoskio evet ben bugün aldım bende ocakta doğum yaptım ve Nisan’da başvurdum onaylandı yazıyordu bendede birikmiş olarak aldım 5 aylık olarak Halk bankasından gişeden numara alıp gişeden verecekler