canoskio Kızlar ocak 15 de dogum yaptim mays ayında bsvru yaptm daha öncesinde yapamam sistem yznden bu ay onaylandi acba geriye dönük olan prayi alabiliyomym
nhts canoskio yani ben 6 ocakta doğum yaptım başvurular başladığı gibi başvuru yaptım Nisan ayında yani mayısın 28 de 20 bin aldım toplu 4 aylık cuma günü tekrar yatıyor benim 3. Çocuk tabi
eyll_13 canoskio bende aynı şey için post açacaktim şubat ayında dogum yaptım ilk öğretmenim uygulamasında haziran yatmış olarak gözüküyor sadece önceki ayların yatanlar var sistemde mi gözükmüyor bankada mi verecekler acaba böyle olan var mi
koruk canoskio merhaba yanlış biliyor da olabilirim tabii ki benim bilgim Nisan ayında başvuru başladığı gibi hemen başvuranlar için geriye dönük alabiliyorlar sadece diyebiliyorum
canoskio nhts benimde 3 üncü canım sistem. Surkli hata vrdgi icn ben mayisda yapabldm basvrumu bi ödeme gzkyr suan ama tplu vrrlrmi meçhul tbi ocak 14 dgm yaptm
motherays eyll_13 bankaya sorun ben Şubat doğumlu 144 aradm sadece Mayıs Haziran ayı görünüyor dedi toplu söylemedi bankaya gittim hala onaylanmams dedi vermedi bekliyorm hergun bakıyorum eşim bıktı sorma artık diyor
eyll_13 motherays uygulama da 27si yatacak diye gözüküyor ama sadece haziran ayı var yani millet geriye dönük olan tüm ödemeleri almış nasıl böylee olabilir ki
eyll_13 nhts işte sadece haziran gözüküyor ilk öğretmen uygulamasında acaba bankada verirler mi ki diğer ayları
motherays eyll_13 ben gittiğimde gözükmüyor dedi hepsi farklı söylüyor birde siz gidip sorun benim sistemde bir kere göründü tekrar aradm görünmedi bankada ödeme gorunmuyor dedi
eyll_13 nhts şubat dogumlu 4 aylık olduk daha hiç bir ödeme alamadım bu ay sadece haziran gözüküyor iste
canoskio irmhzl cnm program üzerinden baktm cuma gnu ödeme gnu inslah çekerz bendede hzrn gzkuyor sadece ama bi çok arkdsm 4 5 aylk ödeme aldi inslqh bzde alrz
serendemirdogan Merhabalar bende şubatta dogum yaptım başvuruyu 13 haziranda yapmış olmama rağmen geriye dönük ödemeler mevcut 27 haziranda çekebileceğini gözükmekte