momas metemom_ masa çok iyi oluyor ya onun sayesinde 7. Ayda ayakda durmayı öğrendi kesinlikle alınmalı
momas Rabiiul tabi ve o kadar çok ihtiyaç varmış ki ben bayramda verdim resmen atladılar yani 1 kere giyip küçülenler var hepsi yeni gibi hem sevaptır
Hazom momas e bebek bi kampanya yapmış geçen gittiğimde gördüm. Kardeşimde faydalansın diye. Her şeyi ordaki sepete atıyorlardı. İsterseniz oraya bırakın
hndathn momas bebeklı tanıdıklarım var yası için küçük olan oyuncakları da kızımın kıyafetlerını de onlara dağıtıyorum
97e momas anladım cnm gule gule kullansın benm bebekte tutunup yurumek ıstıyor ama urun yk ck aglıyor zaten herseye dolaba baktım cok pahalı ya
bakkalemzigi momas ikinci çocuk için sakladım bazılarını saklayıp sonra veriyordum oynuyordu yeni oyuncak almış gibi bitince oyuncaklarla işimiz birazını satarız birazını da başka çocuklara vermeği düşünüyorum
momas 97e sıfıırı daha pahalı canım ben yine 900 tl falan ucuza almıştım fisher price ürünleri pahalı zaten 2. Eşi bile. Aktivite masası da aldık o daha iyi ona bak
momas 97e aslında oğlum mesela aktivite masası sayesinde 7. Ayda ayakta durup sıralamayı öğrendi hani o açıdan baya iyi