D_deniz Bende 31 yaşımda anne oldum. Kızım 2,5 yaşında. Çalışmaya başlayacağım; bence kreş dönemi başlayana kadar rahatlama diye bir durum söz konusu değil. Ben öğretmenim size göre çalışma koşullarım daha rahattır diye düşünüyorum en azından çalışma saati olarak. Şahsen 2. çocuğu düşünmüyorum; 1 çocuğa verebileceğimiz maddi-manevi imkan daha fazla olacak. Çoğu ebeveyn 2. çocuğa aynı özeni gösteremediğini söylüyor, bence istese de yapamıyor. İyi düşünüp karar verilmesi gereken bir konu. Kolaylıklar diliyorum.