emine_1 o zaten benim halimi görünce direk gidelim değiştirelim dedi ama benim asıl sıkıntım içime sinen bi isim yoktu tamam şu isim siniyo desem gidip hemen değiştircektik. Ben evde gülmez olmuştum ruh gibi dolanıyodum öyle oda suratımı görünce illa ki etkileniyodu o negatifliğimden enerjisizliğimden bazen ağlıyodum onun yanında bile bianda niye böyleyim ne zaman geçicek diye 1 ayda 8 kilo verdiğimi biliyorum pskoloğa gittim sonra ve bu forumda benimle aynı durumsa olan 3-4 arkadaş bulmuştum kendime. Öyle işte en son gittik mahkemeye