emine_1 isim değiştirme postlarını gördükçe kalbim sızlıyo içim daralıyo yaşadıklarım aklıma geliyo 🤦♀️🤦♀️ bende kızımın ismini zar zor seçip kendim koymuştum ama içime de sinmemişti pek mecbur çocuk doğduğu için bi isim koymak zorundaydım içime sinen bi isim yoktu öyle böyle birini seçtim ama sonra mahfoldum içime sinmedi taktım bu konuya kafayı sıyırdım resmen depresyona girdim en sonunda kızım 2,5 yaşındayken mahkemeye gidip ikinci ismi eklettik e devletten ordan burdan olmuyo