1zeynosileannis inşallah 2ay ile atlatabiliriz🥲
aybuke06 benim de 4 ay oldu saçım yarıya indi resmen kaşlarım bile hafif incelmiş 🥲
aybuke06 biotin ve b7 vitamini kullanılıyormuş bende almayı düşünüyorum
ipickot24 aaa bunu duyduguma sevindim 😅