aybuke06 Selam arkadaşlar, doğum yapalı 4 ay oldu ve aşırı bir saç dökülmesi mevcut avuç avuç dökülüyor. Neden oluyor ve ne zaman geçiyor bu durum bilgisi olan var mıı😭
gizememre aybuke06 genel de oluyor değerlerinize baktırmanızı tavsiye ederim bazı vitamin eksikleri de neden olabiliyor dökülmeye
aysebb aybuke06 4. ayda başlayıp 6. aya kadar devam etmişti bende yarısı döküldü resmen açıklık oldu çok seyrekleşmişti. Kızım yaşına geldiğinde yavaş yavaş toparlanıyordu artık yani şuan 20 aylık eski haline döndü. Can sıkıcı bir durum maalesef
Pnar35 Benimde o şekilde oldu doğum sonrası ağlayacaktım kel kalıcam diye 🤣sonra kendiliğinden düzeldi
4807 aybuke06 hormonel :( aynısını bende yasacım suan 20 aylık tekrar geçmişti 1 aydır tekrR dökülüyor :( napcam bilmşyorum
hazelvemeyra aybuke06 benimde 2 buçuk aylık emziriyorum çok dökülüyo. İlk bebeğimde de döküldü emzirmeyi bırakınca çıkmaya başladı. Emzirirken dökülüyormuş
ipickot24 aybuke06 benim de iki doğumdan sonraki süreçte aynı oldu inanılmaz döküldü. Sonra çıkıyor. Hatta gören kahkül kestirdim sanıyor 😂
1zeynosileannis aybuke06 ilk bebeğimde oldu yine oluyor ortalama 2 ay sürmüştü genelde öyle oluyor sanırım 6. Ayda biter diye bekliyorum