Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim müthiş cesaretlendim ve anladım ki çocuk daha fazla büyümeden,diş ağrıları da başlamadan yapılmadı ya da baya büyüyene kadar beklemeli.Yarın tam 2 aylık oluyoruz ve pazartesi doktor kontrolümüz var gittiğim de sünnet için de görüşüp randevu almaya karar verdim sizin yorumlarınızdan sonra 🙏🏻💙💙