Birdunyabircennetannesiii Desire2 Maalesef salgın var dün gittik serum verdiler her çocukta aynı şikayet Çok şükür bugün iyiydi Bol bol sıvı verin Ve mide bulantısı olan ilaç verdiler de aksatmayın Takipte kalın yarında aynı olursa serum versinler rahatlar
elif3738 Bende ishal, iştahsızlık, bulantı var. Oğlumda hafif ishal var. Rota aşısı olmuştu. Ne yapmak lazım? O kadar illet bir durum ki ilk defa başıma geliyor
Birdunyabircennetannesiii elif3738 Geçmiş olsun maalesef salgın var Bol bol sıvı verin sizde için mutlaka ve bi doktora görünün ilaç yazsın
Birdunyabircennetannesiii Meri-Mel Bugün babasındaydı benim hastane işlerim vardı Çok şükür bugün bir şeyi yoktu dedi
Meri-Mel Birdunyabircennetannesiii Elhamdülillah canimm çok şükür canım,çok çok geçmiş olsun Allahim ikinize birden şifa versin inşallah 🥰❤️😘
Sinem567s Benimde oğlum bu sabahtan beri kusuyor ne yese çıkarıyor ama neden oldu anlamadım ateş ishal yok çok şükür ama hiç bişey yiyemiyor 20 aylık zayıflayacak diye korkuyorum
komik 12 aylik bebegimle 1 haftadir mahvolduk gecmek blmiyo istah gdiyo ve en son kilo dususu devlet desen zaten takmamaya zorluyo serumu cok zor bi surecdi