karpuz_
Rota virüsü gibi de değil gibi de
Anlayamadım
3-4 saattir bir şeyi yoktu derken az önce baya kustu
4 saattir ishali yok bakalım
Rota virüsü yaşadı daha önce onda beslendiği an hemen geri çıkarıyordu
Bunda 4 5 saat sonra çıkardı
Büyük ihtimalle bağırsak enfeksiyonu
Doktora tekrar götürsem mi götürmesem mi kararsızım
Antibiyotik vermediler
Çinko ishal kesici toz ve mide bulantısı için ilaç verdi
Acaba ilaçları mı kullansam takip etsem yoksa hastaneye mi götürsem tekrar bilemedim