nurella0602 inanın aynıyız gündüz uykularimiz oldu olası sorunlu önceleri kucakta yatardı şimdi yerde yatyo ama elimi tutuyo yatarken zaten yaptırana kadar bibdunya zaman geçiyor uyuduğu yarım saat onda ben bu cocugu doyurayim mi iş mi yapayım süt mü sagayim nebyapayim . Gece de gazını 6 aylıktan sonra çıkarmayı bıraktım ben sağa sola dönerken kendi cikaryo . Sütünü mamasını uyanıkken ictiginde yarım saatte olsa dalıp kendime geliyodum gecede sadece aciktimi uyanrsi ama şuan diş beslenme vs derken gecem gündüzüm karışmış durumda çok zorlanıyorum bende ev işi hak getire yani iş yapmayı özler mi bı insan şöyle bı saatlerce sil şüpur yıka yapmak istyorum saatlerce sabah bualsigim hala tezgahta kuacgima yapışmış tek elle ne yapabilirim ki kendimede eziyet etmiyorum napayım gece uykusuna geçince ne yaparsam yapabiliyorum