nurella0602 ben 8 aylık bebeğimi gece iki defa besliyorum bazen bir defa ama bunu yapmadığım zamanlarda oldu ben bir süre daha devam edeceğim aslında kendi uyandığı için değil gündüz mamayı az içtiği için gece de veriyorum ki yararlansın çünkü 90 ml içiyor gün içinde 3 saatte bir besliyorum bunun iki öğünü de ek gıda oluyor
90 dan fazla versem kusuyor fazlasını atıyor o yüzden çok midesini doldurmadan böyle bir çözüm buldum