ffgg Merhaba, her bebegin gelisimi farkli oluyor. Benim oglum da 10.ayinda emeklemeye baslamisti, doktorlar icin emeklemek gelisim basamagi sayilmiyor diye biliyorum cunku her bebek emeklemiyor mesela ben 18aylik olana kadar oturmusum emeklememis siralamamisim bile birden ayaga kalkip yurumusum🙈