melih33 hepyerdeyizz PTT’den yapabilirsin bende çok uğraştım tlfndan yapamadım PTT de 2 dkda yaptilar
melisahera bittercikolata__ bende 24 nisanda doğum yaptım 9 mayısta başvurdum yatmış 27 Haziran diyor iki adet 1500 yatmış. Artık ne zaman yatar ay sonları mı
melisahera kayrasaf yatar başvuru yaptınız mı bende de öyle diyordu geçen hafta yatmış 2 aylık toplu yatar
kayrasaf melisahera nisan ayında basvuru yaptım suanda e devlete girdiğimde değerlendirme asamasinda gibi bişey diyordu ne demek bu
melisahera kayrasaf ilköğretmenim ailem uygulamasını indirdiniz mi benimki oradan yatmış oradan gördüm yattığını
kayrasaf melisahera ben şuan 144 ü arayıp öğrendim bana reddedilmiş deniyor saçmalığa bakın kaç aydır bekliyorum
melisahera kayrasaf o zaman daha yansımamış yatmamış çünkü benimki de sonradan yattı devamlı kontrol edin
kayrasaf melisahera o zmnda toplu para alamam ben aylardır bu parayı bekliyorum gerçekten ihtiyacım olmasa bu kadar ugrasmazdim bilmiyorum ya🤷🏻♀️
melisahera bittercikolata__ o zaman biz gidip almayacağız paralar hesaba mı yatacak bana uygulamada yatmış ama bankalar yatmadığını söylüyormuş
bittercikolata__ zenginoldum baktım canım yatmamış msj gelecekmiş daha onay gelmemiş o yüzden yatmamış dedi msj gelince gel dedi