Hayırlı geceler kızlar 💜
Ben w ocakta doğum yaptım 28 Mayıs’ta da 4 aylık olarak çektim 2. Bebeğim olduğu için. Şimdi ilk öğretim ailem uygulamasına giriyorum 27 Haziran 1500 TL diyor. Yani şimdi çekebilir miyim yoksa 27 Haziran’da mi cekicem bunu anlamadım bilen varsa ve yardımcı olursa sevinirim 💕 teşekkürler 🤗