Palmiye1 Çocuğumu çok paylaşan biri olmadım hiç. Fotoğraf çekimlerine gittik asla fotoğrafçının sayfasında çocuğumun fotoğraflarının sergilenmesine izin vermedim. Netflix belgesellerinden sonra kimseye video, fotoğraf bile atmak istemiyorum. Çok çok nadiren paylaşıyorum. Bir süre tamamen hesaplarımı kapatmıştım, sosyal medya hiç kullanmadım. Hesabı açık olan insanların çocuklarının her halini paylaşırken gördüğümde çok şaşırıyorum. Yapılan bir araştırmada sosyal medyada çocuk hesaplarını takip eden çoğunluğun yetişkin erkekler olduğu belirlenmiş! Bence çok korkutucu.