Palmiye1 3 sene öncesine kadar çok sık paylaşım yapardım. Evet gezmeye gidince vs paylaşım yapıyordum şimdi de çocuğumu paylaşıyorum ama bende nazara inananlardanım bilmiyorum belki de biz abartıyoruzdur belki nazarı biz çağırıyoruzdur çok fazla sakınarak. Geçen sene yazın bu kadar çok gezememiştim mesela lohusaydım şimdi daha yaz yeni başladı daha ilk haftalardan 5-6 şehir gezdim, paylaştığım 2-3 fotoğraftı hikayede onlar da 24 saat geçince gitti 🤭 Ağustos’a kadar evdeyim story mtory yok dermişim 🤣 nazara inanıyorum diye tekrardan eklemek istiyorum jdjdj çünkü telefonum arızalandı wp görsel ve videolarım gitti kızımın güzel fotoğrafları da vardı, verileri kurtarabilecek gibiyiz ama kurtaramama ihtimali de var, çok sık yapmam arada yaparım tam yaparım 🤣 dikkat çekmemek lazım en iyisi hiç paylaşmamak ya 🥲