Novamom_ benim kızım 22 aylikti cisim geldi diyordu heves etti sandim. Lazimlik aldık tuvalet eğitimi kitabı ve adaptör aldım tuvalet için. Gidiyoruz oturuyoruz yarım saat 40 dakika artık boğazım ağrıyor şarkı söylemekten baktım istemiyor ara verdim. 28 de bir daha öyle oldu yine kandırdı. 3 yaşına 3 gün vardı artık bez falan yok okula gitmek istiyorsan yapacaksın anneciğim dedim. İlk gün ben hep götürdüm tesadüf 3 defa yaptı lazimliga 3 kere altına kaçırdı. 2.gunu 4 kere üstüne yaptı 1 kere tuvalete yaptı ama kendi söyledi. 3.gun itibariyle hep kendi söyledi toplam 2 3 kaçırma olayı olmuştur sorunsuz atlattık. Bazen çocuk hazir oluyor ama anne sinyali alamıyor olabiliyor bence bizimkinde ben öyleydim. Denemekten vazgeçmeyin sorunsuz ve çabuk geçer inşallah 🥰💜