Hayallerhayatolsa eşimin kızımıza karşı çok hassas,özenli, en az benim kadar dikkatli oldugunu düşünüyorum.Haftada 2 defa 4 5 saat eşime birakirım kızimıza bakar ben arladslarimla plan yaparım.sabahları kahvaltısni yaptırir.Aksam yemegini yedirir.Uyutur.Dısarı çıktığimizda cok guzel ilgilenir..Işim warsa o an banyosunuda yaptırır.oyunda oynar kitapta okur..Bi konuda teraddıtüm warsa çok basitte olsa doktorsa mewzu ne gerek war bunun icin gdlirmi demez önemli veya onemsiz en iyi doktorlarda buluruz kendimizi.Bu bu lütuf değil evladına babalıktır.Videoda da bunu göruyorum.Böyle babalar var.Eşimde gayet özverili ve ilgili böyle bi baba.