-Ozge- 2 sene boyunca İzmir’de yaşadım ve Ege Üniversitesi’nde okudum. Öğrencilik yıllarımda kapalıydım ve hatta ferace giyerdim (açıldım sonra🥲) bugüne kadar hiçbir sorun yaşamadım açıkçası İzmir’de. Evlendikten sonra da öğrencilik bittikten sonra da yine gezmeye gittik eşimle yine aynı şekilde hiçbir değişik tavır ve davranış takınan insanlara denk gelmedim ama size tavsiyem alkollü mekanlarda bulunmamanız, evet değişik tavırla bakanlar olabilir ama bu başörtünüzden dolayı sizi dindar gördükleri için öyle ortamlara girmenizi yadırgayabilirler diye düşünüyorum bunu çevremde çok gördüğüm için söylüyorum, tabiki karar sizin 🙏🏻