Sekerpare_ barbiee_ Şansa silemiyorum 😀ya benim iki Sezeryan da kalmamıştı dümdüz olmuştum zayıftm bu üçüncü de çok kaldı karnıma bastırma olmadı ondan mı bilmiyorum
Kitsu barbiee_ çok faktör var en baskını genetik sanırım. Ben normal doğum yaptım kilomu da verdim ama dümdüz kalmadı ayva göbeği kaldı 😅
barbiee_ Sekerpare_ bildirirsen silerler. Bilmiyorum ki korse taktın mı😊 Benimde alt karnım var çok az ama beni rahatsız ediyor önceden kilo alsam bile göbeğim asla olmazdı🥲
Sekerpare_ barbiee_ Korse diğerlerinde de takmadım ama çok zayıftım hatta bekle ikinci kızıma 6 aylık hamile halimi atayım 😀
Sekerpare_ barbiee_ Ki burada ikinciye hamileyim benşm ard arda oldu sezeryanlar üçüncü de karın kaldı 🥴
oylesinebiri__ Kitsu benim kinin de siyah renk takıntısı var kendisi giyer bana giyme der ay içim karardı bu senin rengin değil der 😂
Ballilokmam11 Sekerpare_ üstteki çok hoşmuş bence de ama bende beyaz kullanamayanlardsnim, 😂😂Bi yerine leke mi oldu felan diye hiç rahat. Edemem 😂
Sekerpare_ Ogulluana Hangi takımın iki tane Pembe var canım? Bir de göbek falan var mı sende kilo kaç 😀
Ogulluana Sekerpare_ yorum attığımdaki pembe takım ilk attığın ikinci foto. Göbek var hafif Kamufle ediyor