Ballilokmam11 Sekerpare_ üstteki çok hoşmuş bence de ama bende beyaz kullanamayanlardsnim, 😂😂Bi yerine leke mi oldu felan diye hiç rahat. Edemem 😂
Sekerpare_ Kızlar Sezeryan göbeğimi kapatacak salaş ikili takım istiyorum böyle ekru Pembe renkleri ama böyle spor rahat bulamıyorum. Alıp memnun kalan varsa link atabilir mi?
Sekerpare_ forumgurmesi Link attım güzel galiba o dimi 😀Sezeryan göbeği var üçüncü olduğu için biraz oldu bunda olur mu acaba bilemedim
Kitsu Sekerpare_ ilk 3 dk da üzerime kahve dökerim 😅🫣 Eşiminde saçma bir beyaz takıntısı var hiçbir şeye karışmaz kıyafet olarak beyaza gıcık oluyor
Sekerpare_ Kitsu Benimki de öyle takıntılı ama beğendim sadece Sezeryan göbeği için uygun mu bilemedim
oylesinebiri__ Kitsu benim kinin de siyah renk takıntısı var kendisi giyer bana giyme der ay içim karardı bu senin rengin değil der 😂
cikolatahurma Kitsu ay niyeyse evvelden beri o bende de var beyaza tahammülüm yok gelinlikte evrensel bir renk olmasaydı onu da giymezdim o derece 🤭
Kitsu Sekerpare_ magazinde gördüm göbek moda olmuş 😅 Sezeryanla ilgilsii yok bu arada doğum yapan her kadında kalıyor biraz bence