ecekrk evet evet öyle bir kesim var ben sezeryan doğum yaptım ama normal doğumda bile isteye epidural almaya karşı olanlar var bide eskiden iğne mi varmış çok saçma eskiden telefon da yoktu onu da kullanma o zaman bunun daha az ağrılı bir seçeneği varsa neden seçmyeyim ki gibi gibi niceleri 😂 ısırma diyince bile tüylerim diken diken oluyor acısı daha dün gibi aklımda izi bedenimde hala 😂😂