tugcedefne5561
Yagmur-Hafsa
Yorumlarınız bana ilaç gibi geldi neden derseniz 1 aylık bebeğim silikon uçla emziriyorım doğar doğmaz başladım bebeğim mememi tutmuyor. Ucu var ama tutmuyor ağlıyor. Kilo alımı iyi cok iyi emiyor. Gümlerdir kendimi yedim bitirdim ağzımda yaralar çıktı çok gazlı bebek asla mememi tutmuyor ağlıyor sürekli gazı acaba ssilikondsn hava mı yutuyor oluyor ki dedim forumlarda sosyal medyada hep silikon uç ile bebek doymaz, hava yutar vs yorumları okuduğumdan kendimi iyice yetersiz hissediyordum. Bu kadar kötü bir şey mi diye.. günlerdir araştırıyorum ilk kez olumlu yorumlara denk geldim sayenizde… geceleri silikon uç kayıyor tutamıyor ya da uyuyor bebek ben hemen streirl etmeye gidiyorum ya da dışarda çok ağlıyor göğüs ucu vermek elbette daha konforlu hep ağlıyorum geceleri kendimi yetersiz görüp ama meme ucu veremedim bi kabul etmiyor