alpmomssss yaa çok tatlısınn bari banyoya götürseydin komple çıkarır yıkardın 😂😂 benim kızım 1 yaşında bende kilot bez aldım sandım normal bez almışım üzüldüm çünkü takarken çok zor oluyor hep kaçıyoo birde şimdi yaz olduğu için kaka yaptığında hep banyoya götürüp yıkıyorum yoksa pişik oluyor sıcaktan