alpmomssss Aya girişle eşimde bezini kolaylıkla değiştirsin diye külot bez aldım ama sabah kaka yapınca bir değiştiremedim 😁😁 her yerine bulaştı zıbınından , ellerimden beri . Üstelik 156 tane almıştım ve hepsini açtım . Allah aşkına nasıl yapıyorsunuz bunu 😁
minnakkofte alpmomssss jahhahajajaj kenarından yirtmaniz lazım ay çok güldüm Allah da sizi güldürsün 🤣
alpmomssss 3kedili2bebekli hahhahaha giydirdiğim gibi çıkartmaya çalışınca ben 😁😁 öğrenmiş oldum ya çok güldüm kendime of
sadecoffeee alpmomssss hahshshsh ay güldüm kusura bakma ahhahahahahahah acemilik işte oluyor böyle shhdhdhdh
YorgunAmaMutluAnne alpmomssss ayyy kıyamam ya canım benim külot bezler zaten o konuda sebep iyi yandan yırt çıkart buraya sorsaydın keşke
Mlsyhn alpmomssss 😂 anne olunca beyin duruyo bazi anlarda , basima cok kez gelen bir olay ben kullanmadim acikcasi ama tahmin yuruttum kaldi ki ayni sey basima gelse bu tahmin yurumezdi donup kalir nasil cikcak bu diye dusunurdum kesin🤣
alpmomssss minnakkofte bende öğrendikten sonra çok güldüm hahahah hep birlikte güzel bir sabaha başladık ne güzel 😁😁
alpmomssss sadecoffeee shdkdjjdjdjd o an çok komikti hahahha kahvaltı öncesi iştah falan kalmadı sjdjdjdj
seyma0661 alpmomssss ay bende almayı düşünüyordum postunuz iyi denk geldi ajdhksjd kenardan yırtmak iyi fikir bazen insanın aklına gelmiyor
kirmizibalikbeachte alpmomssss haklısın kuşum kimse kötü niyetle bişey demedi zaten, ilk çocukta çok normal valla bende çoğu şeyi bilmiyorum. Gülünecek bi anı kaldı 😅
210624 alpmomssss 😂😂 bezin kenarlarinda yırtma yeri var ordan yırtman lazım ili tarafında da var . Sonra normal bez gibu bantı var onunla kapatırsın