40 kontrolünde tespit edildi. Nefroloji bölümüne götürdük idrar ve ultrasonla bakildi değerler önemli. kızımın 8.5 ve 5.5 tu 10u geçerse ameliyata gidebilir diyordu doktor. Islak mendili bırak dedi. İdrar yolu enfeksiyonunu tetikliyormus. Hep pamuk ve su kullandım. Kaka yaptığında her zaman poposunu yıkadım. 3bucuk aylıkken tekrar kontrole gittik ve değerleri düzelmesti. İdrar yolları da önce ki teste göre tertemiz çıktı. Çok şükür geçti bizim yine de 6. Ayda tekrar kontrol edilecek. Doktorumuz çoğunluk geçiyor ama takipli olmalıyız demişti. Sizinde geçer umarım çok geçmiş olsun 🌸