ikiprensesbebiss oğlumda doğuştan ikisinde taş ve sol böbrekte genişlik vardı. Sürekli kontrole gittik 1 yaşına kadar her gittiğimizde ultrason çekildi taşların durumuna ve genişliğe bakıldı herhangi bir ilaç kullanmadık enfeksiyon da olmadı erken sünnet ettirdik çünkü ama sizinki kızmış. 12 ay kontrolünde sadece taş kalmıştı genişleme normale dönmüştü 14.ay da taş da kendiliğinden düşmüştü genelde bir yaşa kadar geçiyormuş zaten doktorumuz bu yüzden ilaç falan kullandırmadı bol su içirdik bu süreçte 40 günlükken öğrenmiştik o günden beri hep su içti kaynatılıp soğutulmuş su. Gönlünü ferah tut bir şey çıkmayacak inşallah çok geçmiş olsun 💖