seyma0661 anne sütü ve mama alıyor, gece 2 olmuştu hala uyumamıştı ateşide 38lerdeydi çok ağlıyordu susmadan bizde acile gittik röntgen de çok gaz çıktı lavman verdi dr yaptık sonra bi daha yapmadı yavrum kakasını ya hep oluyor böyle arada ama ıkınıyor çok rahatsız oluyor rahatla gazını da yapmıyor inşallah geçer bu süreç hemen 😥