Bebeğim 3 ay 8 günlük bu saatlerde çok ağlıyor diye gazı vardır belki diye kimyon çayını kaynattım 1 çay kaşığı verdim ama bi kısmı da döküldü içtikten sonra. Aradan 10dk zaman geçti katıla katıla ağlamaya başladı gaz masajı vs yaptım herhangi bi gazı çıkmadı. Bu aralar atak dönemimde sanırım bir haftadır uykuya direnme de vardı. Acaba bu ağlama kimyon çayından mı yoksa denk mi geldi 😭