ervazengin01 yok canım nerden bileceksin hangimiz biliyorduk ki, deneye deneye öğrendik işte bacım. :) Günde ne kadar öğün veriyorsun bilmiyorum ama yarın bi dene kayısılı olanı, istersen taze meyve olan kayısılı olanı yap hem seni yormaz çok basit hemde denemiş olursun. Ben yapacağını düşünüyorum. Akşama kadar vakti var. Benim oğlan da çok işe yarıyordu. Kabız olduğu zamanlar da öğünlerine zeytinyağı eklemen yeterli illa kayısı vs yedirmene gerek yok, tabi günlerce kakasını yapmadığı durumlar hariç. Ben kabız olsun yada olmasın bütün öğünlerine eklerim zeytinyağı, sende öyle yap