ervazengin01 merhabalar, bebeğinizi şuana kadar formül mama yada anne sütüyle beslediğiniz için bağırsakları düzensiz ve katı gıdalara henüz hazır değil. Size tavsiyem verdiğiniz öğünlere az da olsa zeytinyağı eklemeniz, çok işe yarıyor. Karnına yavaş yavaş masaj yapabilirsiniz. Çok afedersiniz popo deliğini altını temizlerken mendille siler gibi yapıp uyarabilirsiniz, benim oğlum da çok işe yaramıştı hepsi. 10 güne kadar normal diyorlar kaka yapmamasına ama tabi yapsa çocuk ta rahatlar siz de :) geçmiş olsun 💐