Inci28 sen iyi dayanmışsın. Biz ilk evlendiğimizde ocağımiz yoktu mecbur kayinvalidemgilde yiyorduk bi hafta falan sürdü herhalde sonra yapıldı baktim kayinvalidem halâ bizi hesaba katarak yemek yapiyo şunu yapalim falan diyo ben eşimin yaninda dedim artik bizim evde de bi seyler pişsin biz evde yeriz yarin dedim. Ertesi gün ilk kez eşimle bas başa yemek yicez kayinpeder aradi gelelim mi diye ben iki kişilik yaptim dedim. Yoksa senin hesap devam edeceti herhade. Ha yemek yapamadığım zamanlr oldu hamilelikte o zamanlar gidiyorduk yemeğe allah razi olsun ama sürekli olmasina karşıyım ben ya. Insan kendi ailesini idrak edemiyo öyle