Inci28 haklısın, biz de kaynanamla yakınız, sık aık da gider geliriz ama her gelmek istediğinde torununu özledim ne zaman gelebilirim diye arar veya davet eder eşim mutlaka bana sorar gelsinler mi, gidelim mi diye ben müsaitim dersem gelirler veya gideriz. Her iki tarafın da anne babasının evi ayrıdır, sizin eviniz ayrı gidip gelmeler benim evim olarak değil misafirlik olarak görülmelidir eşin bunu anlayana kadar tatlı dille anlat, fazla da küs kalmamaya çalış canım o da iyi değil alışır bu sefer sonu hoş olmaz Allah korusun, önce barışmaya çalış ailene düşman değilim seviyorum ama bak biz de seninle başbaşa yemek yiyelim istiyorum de zamanla anlayacaktır