3315 Mryasmin a101 e de gelmiş ondan ama işte eşim küçük olur onlr aldıgımıza degmez diyor bilemedim ya bende kaydıraktan yanayım zaten de
Momm29393 3315 kaydırak bi süre sonra sıkıcı olabilir diye düşünüyorum trambolin gözetim altında çok iy bence yanları fileli olanlardan, hem boy uzamasına da çok faydalı
BordoHuniliAnne 3315 trambolin bana tehlikeli geliyor, kaydırakların boyları var, 70 80 cm olanlar çok küçük biz 120 cm almıştık 3,5 yaşında ki kızım ve 2 yaşında ki oğlum tüm kış severek oynadılar. Daha sonra birde top havuzu alıp içine koydum.
Huma_kus34 3315 tarmbolini bende düşünüyordum bızı komşunun çocuğu 3 yaşını gecık trambolinde zıplarken ters bır hareketle düşmüş şuan kolu alçıda doktor amlıyatta olabılır demiş oyuzden korktum
Mnli 3315 yanında olsanız bile trambolin çok tehlikeli lütfen trambolin kazaları yazıp bakın googlea çoğu dr önermiyor
biricigiminannesi26 3315 https://ty.gl/ugmetcp09aeo4 Link attım canım ama açılmazsa ev tipi tranbolin yaz çıkar
MoonCrystal 3315 bence ikisinide alma canım trambolin zaten önerilmiyor pek. Kaydirakta ne kadar oynayabilir ki gelişimsel de bı etkisi yok parkta açık havada oynaması daha iyi olmaz mı . Benim fikrim ikiside değil 🙈😻
3315 MoonCrystal ondanda var herseyden var valla evde 😂 ama ben enerjisini atabilsin istiyorum hep evdeyiz arkadas falanda yok
zekkk 3315 trambolin bizim vardı evin için de aslın da zıplamaları vs çok iyi ama çok sakat iş bi araştırın videolar izleyin derim başıma gelmez demeyin boyun kırılması ayak kırılması gibi durumlar olabiliyor Allah korusun benim kızımın başı ters gitti bir de ayağı kırılıyordu hemen kaldırdım yok ettim