myangelson pinkfloyddd 4 tane ayrı ayrı 1500 toplamda 6000 yatirmislar cekebilecegim tarih 27.06.25 gözüküyor
pinkfloyddd myangelson peki çocuğunuz kaç aylık başvuru yaptığınız tarihten sonra kaç aylıksa ı kadar yatıyor dimi
Annemkuzum12 eymen_oyku ilkogretmenim uygulamasinda ne yaziyor sizde Bende henuz odeme kaydi olusmamisdir yaziyor
Annemkuzum12 eymen_oyku merhabalar E devlete girdigimde onaylanmis yaziyorr talep durumu Ama ilkogretmenim uygulamasinda hala odeme kaydi olusmamisdir yaziyor Sizde son durum nedir acaba
Tazeannezehra ayseeguull nisan 14 te doğum yaptım mayıs 28onde 1500 aldim bu durumda bana hangi ayi yatirmislar da ben 1 tanecik aldım :)
myangelson pinkfloyddd 26 Şubat’ta doğum yaptım 3 Mayıs’ta başvurdum. Evet mesela bana 4 aylık yatmış 4 tane 1500 yazıyordu alt alta
eymen_oyku Annemkuzum12 aa evet canım e devlet onaylandı yazıyor şimdi baktım ailem uygulamasından henüz ödeme kaydı oluşmamıştır diyor daha
Annemkuzum12 eymen_oyku 😂😂hadi gozumuz aydin olsunn Belki yarin yatar bizimki de Odemeler 27 28 inde yatiyor ya bakalım gorelim hayirlisi Eger para yatarsa bilgi verelim yine birbirimize 💕