melisahera suheyla92 Aynen Sleepy 2 numara stok yaptım fakat 2 paket elimde kaldı hemen büyüyorlar dar gelmeye başladı bile. O yüzden molfix 3 numara aldım
melisahera oylesinebiri__ sizde mi molfix pure soft kullanıyorsunuz nasıl bir bez pişik sorunu oldu mu bende bugün sipariş verdim hafta içi gelir deneyeceğim
melisahera myangelson molfix premuim serisini de inceledim onu alacaktım fakat plastik kokusu garip kokuyor denmiş yorumlarda görünce vazgeçtim. Pure soft serisinde karar kıldım
myangelson melisahera evet kötü koku var hele çiş degdiginde yanına yaklaşılmıyor o kadaf yayılıyor koku. Başta çocuk enfeksiyon oldu sandım elimde mavi paketten Molfix vardı onu taktım aa koku yok premium kaynaklıymis 🤦🏻♀️
melisahera myangelson Evet evet o seride varmış Trendyol Hepsiburada yorumlarını inceledim çoğu kişi kokusundan şikayetçi. Mavi paket iyi geliyorsa onunla devam edin yoksa pure softta deneyebilirsiniz premuim ile fiyatları hemen hemen aynı 😇