Çok fazla var bu durum bende de var maalesef benden gelmiş sanırım
Aşırı var çok duygusal ağlak değildir ama hassas bir çocuktur çok fazla
Mesela inanın gün içinde çok az kızarım ama hemen kalbi kırılır suratı asılır
Kızmayayım diyorum kendime kızıyorum kızdığım için ama olmuyor gerçekten gün içinde mutlaka sabırı taşırana kadar uğraşıyor