Defnem20 Ben yaşadım.Parmak uçlarının üstüne kalkıp kuvvetli bir şekilde topuklarına basıyorsun. Karnının ortasına şiddetli ağrı giriyor. Bana muayenede bu şekilde yapmıştı doktor.Kan tahlilinde belli oluyor aslında ama idrar yolu enfeksiyonu demiş.4 güne kadar illa ki belli ederdi apandisit olsaydı .Ćok takmayın kafanıza ilaçlarınızı için değildir umarım.Arabayla giderken de en ufak kasisde yine çok şancı oluyordu.