Defnem20 apandisit önemli bir durum olduğu için iyice emin olmaya çalışıyorlar merak etmeyin. Birkaç ay önce benden de şüphelenildi,ilaçlı tomografi kan tahlilleri röntgen herşeye bakıldı ve idrar yolu enfeksiyonuymuş. Benimki de sağ karın boşluğum da şiddetli bir ağrıydı,yatsam geçmiyor otursam geçmiyordu. İçiniz rahat değilse tekrar başka bir hastaneye görünün.