YorgunAmaMutluAnne yatinzibarineww 2025 ocak ve sonrası e devlette doğum yardımı başvurusu aile ve sosyal hizmetlerden başvuru yapılıyor
ikibaloglanannesi yatinzibarineww İkinci oğlum 2025 nisan doğumlu. İkinci çocuğun 2025 yılı içinde doğması gerekiyor
Tazeannezehra Mehmetereninannesi Mehmetereninannesi yayan en sin hangi aydı? Nisanda doğum yaptım 1 tane aldım yatan nisana kadar mı yatti
beyemrr YorgunAmaMutluAnne Çocukla gidip birde onu almakla uğraşacağız yani 😒 keşke e devlete kayıtlı banka hesaplarına yatsaydı ben oraya yatacak diye umut ediyordum 🥹
YorgunAmaMutluAnne beyemrr yok malesef sadece halkbanka yatıyor kart çıkarılmıyor veya atmden çekilmiyor bizzat bankacı seni görmesi lazım kimliğinle gişede veriliyor
Eymenduygy YorgunAmaMutluAnne hayır artık ATM den kartsız işlemlerden tc numarası ile çekilecek hanımefendi. Gişe zorunluğu yok sistem oturduktan sonra.
esar3142561 YorgunAmaMutluAnne ben gittim daha yatmamış isterseniz akşamüstü tekrar gelin dedi pazartesi giderim artık
YorgunAmaMutluAnne Eymenduygy bana gişede çalışan kişi söyledi kendi kafamca söylemiyorum hani o kişi o bankanın çalışanı ya yanlış yönlendirmez
YorgunAmaMutluAnne ikibaloglanannesi birisi çektim ve bime alışverişe gittim dedi o nasıl çekti acaba 🤔
ikibaloglanannesi YorgunAmaMutluAnne Önceki ayın parasini çekmiştir. Alamadım ben İkinci ödemeyi. Bankadaki ya bugün öğleden sonra yatar dedi ya da pazartesine kalır dedi.