Barlasduha Annemkuzum12 Perşembe cuma olması lazım yatmıştı ilk başlarda benimde öyle çıkıyordu bir baktım yatmış
Annemkuzum12 Barlasduha tesekkur ederim bilgi verdiginiz icin gule gule harcayin insaAllah en kisa zamanda bizde aliriz
denizahsen Mehmetereninannesi ya benim ilkogretmenkm ailem.uygulamasi açılmıyor diyor ki 2. Giriş mi ne yapicakmisim oda olmuyor ne yapmam lazim
Mehmetereninannesi denizahsen e-Devlet’e girip ayarlar kısmından iki aşamalı giriş yazıyor oraya girin onu aktifleştirin
MrsYazgan Mehmetereninannesi Merhaba, bu ödemenin şartsız olarak yapılacağı belirtilmişti ben başvuru yapmıştım ancak ödeme yapılmayacağına dair mesaj gelmişti. Böyle bir durum yaşayan var mı?
Mehmetereninannesi e_zgitas tek çocuğa tek seferlik İkinci çocuğa her ay 1:500 Üçüncü çocuğu her ay 5000 TL
Zynpmom Mehmetereninannesi ilköğretim ailem den çocuk ekle yaptım ödeme listesi tıklayınca TC bulunamadi diyor ?
yatinzibarineww ikibaloglanannesi bu parayi nasil aldiniz benimde iki cocugum var ama biri yedi digwri iki yas sanirim 25 dogumlu olmasi mi gerekiyor
ikibaloglanannesi yatinzibarineww İkinci oğlum 2025 nisan doğumlu. İkinci çocuğun 2025 yılı içinde doğması gerekiyor
YorgunAmaMutluAnne yatinzibarineww 2025 ocak ve sonrası e devlette doğum yardımı başvurusu aile ve sosyal hizmetlerden başvuru yapılıyor